Wanneer moet ik mijn ticket kopen?
Het is belangrijk om een geldig ticket te hebben voor je op de trein stapt.
Other FAQs
- 
						Aan de slag
						
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
 - Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
 - Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
 - Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
 - De app werkt niet en lijkt te zijn vastgelopen. Hoe los ik dat op?
 
 - 
						Betalingen uitvoeren
						
- Als ik iemand wil terugbetalen, moet ik dan tot het einde van de transactie bij de ontvanger blijven?
 - De mededelingen op mijn rekeningafschriften over betalingen onder vrienden verschillen van de mededelingen in mijn transactiehistoriek in de app. Hoe komt dat?
 - Hoelang blijven de transacties zichtbaar in mijn historiek?
 - Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
 - Soms kan ik geen kaart kiezen wanneer ik een transactie uitvoer. Hoe komt dat?
 
 - 
						Privacy en veiligheid
						
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
 - Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
 - Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
 - Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
 - Waarom wil de app berichten sturen naar mij?
 
 - 
						Functies van de app
						
- Hoe kan ik mijn klantenkaarten toevoegen via een widget op het startscherm van mijn smartphone?
 - Hoe krijg ik toegang tot mijn klantenkaarten?
 - Hoe vind ik de contactpersonen die ik vanop afstand kan terugbetalen met de Payconiq by Bancontact-app?
 - Hoe voeg ik klantenkaarten toe aan de app?
 - Hoelang is een betaalverzoek geldig?
 
 - 
						Diensten
						
- Ik kan niet bijdragen aan een Kadonation-geschenk.
 - De gegevens van de geldautomaat in de app kloppen niet.
 - Facturen | Ik heb de functionaliteit ‘Facturen’ in mijn app geactiveerd, maar ik heb nog geen documenten ontvangen.
 - Facturen | Welke bedrijven kunnen mij facturen bezorgen via mijn Payconiq by Bancontact app?
 - Facturen | Wie is POM?
 
 - 
						Varia
						
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
 - Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
 - Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
 - Wat als ik mijn smartphone verlies of als iemand mijn toestel steelt? Kan iemand er dan betalingen mee uitvoeren?
 
 
