Facturen | Ik heb de functionaliteit ‘Facturen’ in mijn app geactiveerd, maar ik heb nog geen documenten ontvangen.
Je ontvangt facturen die zijn aangemaakt na de activeringsdatum van de Facturen-functionaliteit in je app. Facturen die vóór je activering zijn aangemaakt, zijn niet zichtbaar in je app.
Let op: alleen documenten van bedrijven die de distributie van hun facturen aan POM hebben toevertrouwd en toestemming hebben gegeven voor verzending via de Payconiq by Bancontact-app zullen zichtbaar zijn.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
- De app werkt niet en lijkt te zijn vastgelopen. Hoe los ik dat op?
-
Betalingen uitvoeren
- Als ik iemand wil terugbetalen, moet ik dan tot het einde van de transactie bij de ontvanger blijven?
- De mededelingen op mijn rekeningafschriften over betalingen onder vrienden verschillen van de mededelingen in mijn transactiehistoriek in de app. Hoe komt dat?
- Hoelang blijven de transacties zichtbaar in mijn historiek?
- Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
- Soms kan ik geen kaart kiezen wanneer ik een transactie uitvoer. Hoe komt dat?
-
Privacy en veiligheid
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Waarom wil de app berichten sturen naar mij?
-
Functies van de app
- Hoe kan ik mijn klantenkaarten toevoegen via een widget op het startscherm van mijn smartphone?
- Hoe krijg ik toegang tot mijn klantenkaarten?
- Hoe vind ik de contactpersonen die ik vanop afstand kan terugbetalen met de Payconiq by Bancontact-app?
- Hoe voeg ik klantenkaarten toe aan de app?
- Hoelang is een betaalverzoek geldig?
-
Diensten
- Ik kan niet bijdragen aan een Kadonation-geschenk.
- De gegevens van de geldautomaat in de app kloppen niet.
- Facturen | Ik heb de functionaliteit ‘Facturen’ in mijn app geactiveerd, maar ik heb nog geen documenten ontvangen.
- Facturen | Welke bedrijven kunnen mij facturen bezorgen via mijn Payconiq by Bancontact app?
- Facturen | Wie is POM?
-
Varia
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Wat als ik mijn smartphone verlies of als iemand mijn toestel steelt? Kan iemand er dan betalingen mee uitvoeren?
