Hoe word ik gefactureerd?
U ontvangt aan het begin van de maand een factuur met het overzicht van de kosten voor de transacties die u de maand voordien heeft ontvangen. Deze factuur wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij ondertekening van uw overeenkomst (vaak is dit ook het e-mailadres waarmee u inlogt op het handelaarsportaal).
De kosten voor uw transacties worden vervolgens 14 dagen na verzending van uw factuur via SDD-mandaat of domiciliëring van uw rekening gehaald. Uw persoonlijke referentie voor dit mandaat kan u terugvinden in de welkomstmail die u heeft ontvangen na ondertekening van uw Payconiq-overeenkomst.
Is er een maand waarin uw klanten geen enkele Payconiq-transactie uitvoerden, dan krijgt u ook geen factuur: u betaalt enkel voor wat u gebruikt.
Jaarlijks wordt een werkingskost van € 18 gefactureerd om de kosten te dekken die gelinkt zijn aan het onderhoud van een handelaarsaccount.
Neem voor meer informatie over de tarieven vrijblijvend contact met ons op.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
- Kan ik via gegroepeerde uitbetalingen een integratie doen met mijn boekhoudingssysteem of andere administratieve systemen?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
-
Mijn handelaarsaccount beheren
- Handelaarsovereenkomst beëindigen
- Controle van mijn bedrijfsstructuur
- Diensten aanbieden via Payconiq by Bancontact
- Ik gebruik Payconiq GO. Mag ik mijn bedrijfsgegevens voor de periodieke controle bevestigen en aanpassen in de Payconiq GO-app of op de website?
- Waar kan ik terecht met vragen over mijn contract?
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?
- Moet ik als bedrijf of vereniging meermaals de werkingskost betalen indien ik meer dan één handelaarsaccount (Merchant ID) heb?
-
Payconiq GO
- Gebruik ik dezelfde gegevens om in te loggen op het handelaarsportaal en het Payconiq GO-portaal?
- Hebben de Payconiq GO-gebruikers die ik aanmaak toegang tot mijn bankgegevens?
- Hoe kan ik betalingen ontvangen via Payconiq GO?
- Hoe kan ik veranderen van Payconiq GO-betalingen via sticker naar Payconiq GO-betalingen op een scherm?
- Hoe maak ik een Payconiq GO-gebruiker aan?
