Kan ik bij Payconiq GO-betalingen een mededeling toevoegen?
Ja. U kiest zelf of u een vaste mededeling wenst toe te voegen of liever een steeds veranderende boodschap gebruikt.
Wanneer u een vaste mededeling toevoegt in Payconiq GO, zal deze mededeling bij elke betaling verschijnen in de betaalapplicatie van uw klant.
Om de vaste mededeling in te stellen of te wijzigen, gaat u in het navigatiemenu van de website of de app naar “instellingen”. Daar geeft u de gewenste boodschap in en klikt u op “wijzigingen opslaan”.
Wilt u liever een aangepaste boodschap meegeven voor elke betaling apart? Dit kan enkel via de Payconiq GO-website (niet via de app). In dat geval geeft u geen vaste mededeling in via het instellingenmenu, maar gebruikt u het invulveld dat verschijnt na inloggen op go.payconiq.be.
De mededeling is zichtbaar in het downloadrapport in uw handelaarsportaal.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Gegroepeerde uitbetalingen
- Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Waarom?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
- Kan ik via gegroepeerde uitbetalingen een integratie doen met mijn boekhoudingssysteem of andere administratieve systemen?
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
-
Mijn handelaarsaccount beheren
- Handelaarsovereenkomst beëindigen
- Controle van mijn bedrijfsstructuur
- Diensten aanbieden via Payconiq by Bancontact
- Ik gebruik Payconiq GO. Mag ik mijn bedrijfsgegevens voor de periodieke controle bevestigen en aanpassen in de Payconiq GO-app of op de website?
- Waar kan ik terecht met vragen over mijn contract?
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?
- Moet ik als bedrijf of vereniging meermaals de werkingskost betalen indien ik meer dan één handelaarsaccount (Merchant ID) heb?
-
Payconiq GO
- Gebruik ik dezelfde gegevens om in te loggen op het handelaarsportaal en het Payconiq GO-portaal?
- Hebben de Payconiq GO-gebruikers die ik aanmaak toegang tot mijn bankgegevens?
- Hoe kan ik betalingen ontvangen via Payconiq GO?
- Hoe kan ik veranderen van Payconiq GO-betalingen via sticker naar Payconiq GO-betalingen op een scherm?
- Hoe maak ik een Payconiq GO-gebruiker aan?
